کتاب رمان های عاشقانه APK

کتاب رمان های عاشقانه  Icon
  
3/5
3 Ratings
Developer
Manoj Upadhy
Current Version
2
Date Published
File Size
26.1 MB
Package ID
com.shahvar.lovebookss
Price
$ 0.00
Downloads
1.2K+
Category
Android Apps
Genre
Books & Reference

APK Version History

Version
2 (2)
Architecture
universal
Release Date
April 04, 2023
Requirement
Android 4.1+
  • کتاب رمان های عاشقانه Screenshot
  • کتاب رمان های عاشقانه Screenshot
  • کتاب رمان های عاشقانه Screenshot
  • کتاب رمان های عاشقانه Screenshot
  • کتاب رمان های عاشقانه Screenshot

About Radio FM 90s

وقتی حرف از عشق میشود ما به صورت ناخداآگاه به یاد قصه های عاشقانه عشق خسرو و شیرین و لیلی و مجنون می افتیم. اما در روزگار ما نیز عشق هایی وجود دارد که به عجیب ترین شکل ممکن عشق های قدیمی را به تصویر می کشند.

رمان‌های عاشقانه اولین بار از فرهنگ فرانسه به دنیای ما ایرانیان رخنه کرده اند. در ابتدا مضمون رمان شامل داستان‌های عاشقانه همراه با شکست عشقی یا وصل عاشقانه بود. اما اکنون خیلی از رمان‌ها ژانرهای ترکیبی دارند و رد داستان‌های عاشقانه در تمام آن‌ها دیده می‌شود.

شنیدن ماجراهای عاشقانه جذابیت خاصی دارد که هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود. عشق می‌تواند حوادث و ماجراهای زیادی را سبب شود که گاه تلخ و گاه شیرین است. فرقی ندارد در محل زندگی‌مان یا در سرزمینی دور، گوش‌سپردن به سخن عشق همیشه خوش است. از این رو، رمان های عاشقانه همیشه در صدر پرفروش‌ها هستند.


در برنامه کتاب رمان های عاشقانه ، زیباترین رمان های عاشقانه را جمع آوری کرده ایم. رمان های کـه بـه وجود آمدن شان اتفاقی نبوده بلکه احساسات نویسندگان دلیل خلق این نوشته ها هستند، بعضی از این داستان ها واقعی هستند و بعضی هم زاییده تخیلات نویسندگان هستند، در واقع انها با این شخصیت پردازی ها و داستان ها احساسات شان رابه تصویر می‌کشند. در ادامه با مـا همراه باشید.

What's New in this version