کتاب صوتی زندگی در لحظه حال بد APK

کتاب صوتی زندگی در لحظه حال بد  Icon
0/5
0 Ratings
Developer
TakPlayers
Current Version
1.0.0
Date Published
File Size
17.4 MB
Package ID
bo.takplayer.tamrinniroyehal
Price
$ 0.00
Downloads
1.8K+
Category
Android Apps
Genre
Books & Reference

APK Version History

Version
1.0.0 (1)
Architecture
arm64-v8a
Release Date
May 07, 2021
Requirement
Android 4.1+
  • کتاب صوتی زندگی در لحظه حال بد Screenshot
  • کتاب صوتی زندگی در لحظه حال بد Screenshot
  • کتاب صوتی زندگی در لحظه حال بد Screenshot

About Radio FM 90s

کتاب صوتی زندگی در لحظه حال ، با ارائه راهکارها و مراقبه‌هایی به خلاصی از دردها، رنج‌ها و تمامی الگوهای رفتاری کهن و منفی می‌پردازد.

کتاب صوتی زندگی در لحظه حال شنونده را به زندگی در لحظه و درک و تجربه قلمروی وجود فرا می‌خواند. قلمرویی که جایگاهش آرامشی ژرف و بی‌انتهاست و نشاطی عظیم در بر دارد و درون آن نشاط عشق نهفته است.

این کتاب که حاوی تمریناتی برای تقویت زندگی در لحظه حال است تاکنون به 15 زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده و زندگی بسیاری را متحول کرده است. رمز موفقیت این کتاب را باید از دل برآمدن و لاجرم بر دل نشستن آن دانست.

با گوش دادن به صدای درون سر خود شروع کنید؛ هر چقدر که می‌توانید به آن صدا گوش کنید. به همه‌ی الگوهای فکری تکراری توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ به صدای آن نوارهای صوتی قدیمی‌ای که شاید سال‌ها است در سر شما پخش می‌شوند. منظور از «تماشای فکر کننده» همین است. به عبارت دیگر: به صدای درون سر خود گوش کنید و به عنوان شاهدِ حاضر، آن جا باشید.

هنگامی که به آن صدا گوش می‌کنید، بی‌طرف باشید. به عبارتی داوری نکنید. آن‌چه را که می‌شنوید نه داوری کنید، نه محکوم. چرا که این کار بدان معنا است که همان صدا دوباره از در پشتی وارد شده است. طولی نمی‌کشد که متوجه می‌شوید: صدایی وجود دارد و من این‌جا به آن گوش می‌کنم. من آن را تماشا می‌کنم. این درکِ من هستم، همین حس حضور خود شما، یک فکر نیست. چیزی است که از جایی ورای ذهن برمی‌خیزد.

کتاب صوتی زندگی در لحظه حال راهکارها و روش‌هایی برای زندگی روزمره ارائه می‌دهد که با به‌ کارگیری آن آرامش در زندگی فرد برقرار می‌گردد. استفاده از مفاهیم اصلی زندگی در لحظه حال به انسان در درک شعور فراگیری که در جهان برقرار است یاری می‌رساند. آرامش حقیقی در درک آزادگی نهفته است و آزادی با پذیرش این نکته که فکر هر فرد در شعور عظیم جهان نقطه کوچکی است آغاز می‌گردد. ماورای ذهن انسان، در شعور جهانی که همه مفاهیم نیک مانند زیبایی و عشق در آن قرارگرفته است مرحله‌ای وجود دارد که انسان می‌تواند آرامش درونی را در آن دریابد.

درک زمان حال چیست؟ زندگی در لحظه یا بی‌زمانی منشا نوعی آگاهی است که روح موجود در انسان و اشیا را از بین نمی‌برد. آگاهی نهفته در بی‌زمانی روح مقدس زندگی را در بر دارد، همچنین دربرگیرنده عشق و احترام نیز هست. زندگی در لحظه و درک بی‌زمانی انسان را به راز زندگی نزدیک‌تر می‌کند.

What's New in this version